vecihi kesinlikle sabredin olmuyor şuan bi düzen kurmanız imkansız inanın ki biraz 2bucuk 3 aya doğru yavaş yavaş ayak uyduracak size farkedeceksiniz. Ben emziğe alıştırdım sadece uyuyacağı zaman veriyorum şimdi ona koşullandı uykusu geldiği an emziği taktığımda artık direkt uyuyor nerde olursa olsun çünkü onun için emzik koşul , yatak örtü ses onlara hiç bakmıyor sadece emzik böyle bende çok rahatladım. Muhtemelen yanınızda yatıyordur 3. Aya doğru en azından hep altını kendi odasında değiştirin odasını bilsin hep orda emzirin salon sizin oturma vakit geçirme yeriniz olsun bir sürü uyku eğitimi alan arkadaşımla konuştum uykuysa emzik , alt değişmeyse oda , emzirmeyse oda gibi anahtar durumlar koyduktan sonra bebekler öyle güzel rutine koyuyorlar ki inanamazsınız ama bunu 3 aydan önce yapmak çok zor o zamana kadar sabretmekten başka yol yok en azından benim için olmadı