Bebeli1iyim valla istersen alt kata geç o ev yine toparlanarak yine yerleşecek hepsi iş ve bebekle daha zor. 2 ay önce taşındım ben de ailem uzakta zaten, çok zorlanicam vs dememe rağmen annem gelmedi ona ayrıca dargınım. Kayınvalidem de tatildeydi gelebilme şansı vardı aslında ama o da gelmedi. Kızım 11 aylıktı onunla kafayı yerdim tek başıma yapsaydım herhalde çok uzun sürerdi zaten. Eşimin yengesi geldi yardıma ikimiz 2-3 günde hallettik taşındım sonra yerleşmeye de bir gün arkadaşım geldi 3-5 gün sonra da kayinvalidem geldi 1 haftaya da yavaş yavaş yerleştim. Eğer tek başıma olsaydım toplama yerleşme net 1 ay hatta daha fazla da sürerdi. Varsa çağırabileceğiniz birisi muhakkak çağırın derim hem enerjiniz dibe vurmaz bebeginiz için de enerji lazım çünkü