Arkadaşlar hamileyken yanaklarıma burnuma dudak üstüme leke düştü. Bebeğim 5 aylık halen geçmedi 😢 dermapen e gidiyorum 2. Seans gittim fakat bi etkisi yok gibi kendime aynada bakasım gelmiyor. Hele ki dudak üstüm bıyık gibi çok can sıkıyor. Sizlerde de oldu mu? Nasıl geçti bir çözüm öneriniz var mı?