Oğlumu 10,5 aylıkken sünnet ettirdik. Lokal anestezi, dikişli yöntemle. Operasyondan memnun kaldık ama bizim için zamanlamanın yanlış olduğunu farkettik. Çünkü oğlum çok hareketli ve artık aklı eriyordu. Prematüre olduğu için küçükken yaptırmamızı doktorumuz tavsiye etmediğinden şimdiye kaldık ama dediğim sizi size tavsiyem bu aylarda yaptirmanizi. Sünnet esnasında bacakları ve kolları tutulduğu için sürekli ağladı yavrum korktu. Daha operasyon başlamadan doktor elini sürmeden ağlıyor ama nasil..
Işlem bitti eve geldik ama 2 saat araliksiz ağladı. Sonrasinda bi sekilde uyuyakaldı biraz daha iyi oldu. Bu sefer de pansuman problemi. Antibiyotikli krem sürülmesi gerekiyor ve bu geri çekme hamlesiyle olması lazım. Yavrum 5 gün boyunca pansumanda ağladi, cani acıdığından sonralarında olan tamamen korkudandı. Daha bezinin cırtına dokununca ağlıyordu Çünkü. Vel hasil bu aylarda biz bi travma yaşadık size de anlatmak istedim sünnet düşünen varsa.
Suan 2 hafta oldu ve elhamdülillah iyiyiz.
Sünneti klinikte yaptırmak istedim bi hqstane ortamı olsun istedim. Özellerden fiyat aldik ama gücümüz yetmezdi o yüzden devlet hastanelerinde doktor araşirmaya başladım. Bana epey uzak olmasına rağmen pursaklar devlet hastanesine, aylin kalınbaçoğlu hocamıza gittik. Güzel de oldu, gideceklere tavsiye ederim