barbunyalikek Bazen yapıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum. Başkasının sinirini ondan çıkarıp bağırmaya asla hakkım yok. Allah’a havale ediyorum onları 😣
Hediyealp barbunyalikek bağırıyorum robot değiliz insanız parmağını priz de görünce ay yavrum yapma diyemiyorum illa bağırıyorum Allah affetsin 😑☹️
Busra986532 barbunyalikek bnm kız 1 yaşında çok hareketli ve yemek vs hiç yapamam salya sümük ağlar hep dışarı istiyor elimden tutup kapıya götürüyor. Oda değiştrsem hemn salya sümük peşimden gelerek ağlar. Yapışık geziyoruz kucağıma çok geliyor. Bir iki defa bağırdığım oldu ağlaya ağlaya artık dama ettirdi ama vicdan yaptım. Dilimi ısırıyorum bağırma isteği geldiğinde baya çözüm oldu bana
annedemir 10 aylık bebeğim bağırmadım henüz hiç bağırsam da vicdanen kahrolurum sanırım. bazen tabiki başkalarına öfkelenip kendi kendime sinirleniyorum ama kalbimi baskalarinin nefretiyle doldurup bebegime yeterli sevgiyi verememe hissi bile beni mahvediyor.