Zynppp_0999 benimki 2 aylık bizde öyleyiz. Her akşam 6 9 arası kıyamet kopuyor çığlık çığlığa :( evde de tekim çıldırıyorum öyle olunca bende onla ağlıyorum bazen, ama 3 gündür kendimce çözüm buldum o saat aralığında memede uyutuyorum.. 2 saat falan kucağımda kalıyor uyuyo uyanıyor bi kaç kez bakıyo hala memedeyim huzursuz hissetmiyor ağlamaya başlamıyor o yüzden. İyice dalana kadar bekliyorum sonra yatağına koyuyırum uyanmıyor bidaha gece uykusuna geçmiş oluyor.. inşallah böylr devam eder :)