hvvgcr Bende kızım doğduğunda prima kullanıyordum memnun kalmayınca bü süre sonra sleepye geçtim. Çok daha iyi olduğunu düşünüyorum, sızdırma vs yapmadı gecede baya götürüyor o yüzden tavsiye ederim. Bide sleepynin primaya göre bi avantajı var 3 numaradan sonrada mavi çizgisi var yani göstergesi primada 3 numaradan sonra yok diye biliyorum ama.