3 ay 5 günlüğüz bu son 4 gündür mama yemiyor günde 5 kere veriyordum şuan 2 yi zor veriyorum sağ göğsümde sütün kesildiği için tek göğüsle doymuyor mamayı ağlaya zorlaya veriyorum azgına napmam lazım bu durumu yaşayan var mı acil yardım edin çok stres yapıyorum