Ben bebeğimi doğduğundan beri hep silikon uç ile emziriyorum başka türlü almadı, bugüne kadar da hiç sorun yaşamadık boşluk sesi hava sesi süt kaçağı olmazdı memnunduk şurada 3 4 gündür emerken sürekli hava sesi var silikonlar ile meme arasında boşluk oluşuyor sütler sızıyor, Silikonlar mı yıprandı dedim yeni paket aldık buda bir boy küçüğüymüş acaba küçük diye mi düzelmedi yoksa bebeğimin hafif burnu tıkalı o yüzden o mu iyi kavrayamıyor kendi emesi yok o yüzden bilerek mi yapıyor bilmiyorum sütüm mü azaldı diyorum sıkınca sütüm hala yeterince var vs vs kafamda deli sorular çözmeye çalışıyorum sıkıntıyı yardım edin fikir verin lütfen bebem 11 aylık