Tinkerbel Lütfen yetersiz olduğunuzu düşünmeyin. Siz bebeğiniz için uğraşan güzel yürekli bir annesiniz. İmkanınız varsa göğüs pompası temin edin ve göğüslerinizi sürekli süt yapımı için uyarın. Bebeklerin midesi zaten çok küçük, 30cc onlar için bir beslenmede yeterli oluyor. Ağlaması hep aç olduğunu göstermiyor. Sıcaklığınızı isteyebilir, onunla iletişim kurmanızı isteyebilir, kucakta durmaya ihtiyacı olabilir. Uykusu gelmiş ama dalamamış olabilir, gaz sancıları olabilir, canı sıkılabilir.. yani çok farklı sebepleri olabilir ağlamasının. Emzik verebilirsiniz. Bebekler sakinleşmek için emmek isterler. Lohusayken bu duyguları yaşamanız da çok normal. Kendinizi üzmeyin, sabırla, sevgiyle bebeğinize yaklaşın. Bu dönem geçecek hiç endişe etmeyin 🌸