Gnsdrn Evet dönüyor ben pek anlamıyorum ama alırken yatma oturma pozisyonuna 360 derece dönme özelliğine ve isofix olup olmamasına dikkat ettim şuan arabamız da isofix var ama satıp başka model alırsak onda da isofix olmaz ise emniyet kemeri ile bağlansın istedim en çok dikkat ettiğim bu oldu hem isofix bağlantılı hemde isofix olmasa bile emniyet kemeri ile sabitleniyor birde uzun süre kullansın istedim 0-36 kg aralığı aldım 9-36 kg için oğlumun kilosu bir tık düşüktü uygun olmaz diye düşündüm sonuçta ikisi da 36 kiloya kadar taşıyor dedim ama az önce de yazı okudum 0-36 kg olanlar 12 yaşa kadar kullanamaz diyor ne kadar doğru bilmiyorum oysa kullanım kılavuzunda yenidoğan için olan destek pedleri çıkabildiğini arkadan da kafa desteğinin çocuğun boyuna göre ayarlandığını falan yazıyor ileri yaşlar için de emniyet kemeri ile bağlayabilirsiniz gibi bilgiler yazıyor 🤷♀️ zamanla göreceğim hata mı etmişim iyi mi etmişim 9-36 kg arası alarak😂