Kızım 6 aylık emiyor ve bu zamana kadar benim yediğim hiçbir süt ve süt ürününden kaynaklı bir alerjik durumu olmadı. Her şey yolundaydı ta ki ek gıda da yoğurt verene kadar. Yüzü kızardı ve çok kustu. Test yaptırdık orta düzey süt alerjisi çıktı. Yarın doktor randevumuz var ama ben bunu yaşamış annelerin deneyimini merak ediyorum. Geceden beri kafama taktım. Bir de benim sütümden geçmiyor ama direkt kendi yiyince geçiyor bu durumda benim de diyet yapmam gerekecek mi kafamda deli sorular. Sizin süreçleriniz nasıl geçti ?