doğuştan yüzünde atopik olan kızm icjn alerji doktoruna gittim murat Cansever hoca belki ününü duymuş sunuzdur alerji testleri yaptır temiz çıktı bu ikinci gittimde aptamil kullanıyordum mamayi değiştirdik neocate alerji maması verdi kullanıp takip edelim dedi kullanıp faydasını görenler varmi acaba