Yavastan uyku egitimine baslayabilirsiniz. Ben kendi yöntemimi anlatayim herhangi bir teori vs uygulamadim , ilk olarak tek amacim biyolojik saatini oturtturmakti. 3. Ayi doldurduktan sonra her aksam 19:30 sularinda yataga yatiyorduk, biraz kikirdama biraz mizirdama vs derken bi 15-20 dk oyalanip dalisa geçiyordu.Bunu hergun aksatmadan uyguladim ve biyolojik saati oturttuk. Suanda 9 ayligiz her gun ayni saatlerde uykusu geliyor , yatagina yatiriyorum biraz oyalanip uyuyor. Gece bir kere mamamiz var , sonrasinda sabah 6.5 - 7 gibi de kalkis. Tabi her bebek farkli hepsinde ayni yontem ise yaramayabiliyor. Bizdede dis cikarma , atak donemleri veya hastaliklarda saatte kaymalar veya aksakliklar olabiliyor :)