Benim kuzenimin kızında da aynı şey oldu bir süre yüksek ateş, ateşten sonra da böyle kızarıklıklar. Doktor 6. Hastalık adında bir hastalık olduğunu korkulacak bir şey olmadığını söylemiş. Kendiliğinden geçiyormuş. Ama ilaç vs verdi mi bir bilgim yok. Siz yine de götürün doktora ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun.