esmanur433 insan bir an önce etkileşime geçmek istiyor çok haklısınız ama atıyorum sizinki 4. Ay olur başkasının 2. ay, hiç bunlara kafayı takmayın, belli basamakların belli aralıklarda olması yada olmaması normal. Mesela bizimki dönemiyor, karın üstü çok durmuyor ama çok takılmıyorum çünkü kafayı dik tutuyor, destekle oturma aşamasına geldi. Her çocuk farklı, önemli olan sağlıklı olsun, bazısı erken olur bazısı geç