Fatmanurozgr inşallah canım zaten herşeyi bize inat yapıyorlar sanki 😄 biz 4.5 aylığız bu lanet olası 4.ay atağındayız yatıyor ağlıyor, kalkıyor ağlıyor, tok ağlıyor, kucakta ağlıyor 😂 her türlü ağlama seansındayız şuan 15 gün kaldı atak bitimine sabrediyorum 😄😄