Kızlae günaydın.Canımı cok sıkan bir durum var pedagogla da gorusecegım bugun kızımı normalde üç yarım gun krese yazdırmıstım burda hıc sorun yasamadım.Ogretmenı her aldıgımızda gelmek ıstemıyor çok alıstı diye 3 tam a cevırelım dedı dün deneyelım nasıl olcak diye tam gün kaldı ama dünden beri bana gelmek ıstemıyor.Ananesıne gıdıyor hep ben işe giderken arkamdan aglayan cocuk bugun bana el sallayı kapıyı kapadı.Ananesi gelince ananesine gitmek için aglıyor bende durmuyor.Dün ilk defa kreste uyandı ve ögretmeni yanındaydı çıkısta İş cıkıs saatımle uymadıgı için 4 de ananesi aldı acaba onu bırakığ gittiğimi mi düşündü ananesi alınca da beni görünce de ananesine gitmek istıyor hep bütün gece kafayı yedım.Gece uyanıp yanıma gelen cocugum gece hiç uyanmadı.Tam gun vermicem zaten artık bu sebeple 3 yasına kadar psikilogumuz konusmayı teecih etmıyor krese gonderın akranlarıyla zamanla acılır dedıgı ıcın gonderdık ama bu durumu nasıl çözerim var mı önereceginiz birşey.Bu durumda annemın cok hosuna gidiyor ona gittikce sen benim kızımsın annem dedikçe sinirimden gözlerim doldu var mı öneriniz