Asyaveannesi04 happymoomy Bendeki v10 2 senedir her gün elimde ve günde belki 2-3 kez açılıyor. V12 v15e göre bir tık daha hafif
dogahazal happymoomy v15 kullanıyorum biraz agır evet ama kullandıkça alısıyosun v12 ye göre haznesi daha büyük hemen dolmuyor🤞
aysenurkerem happymoomy ben v12 kullanıyorum. Bileklerim ince ve hassas. Satış yapan kişi v12 önerdi böyle bir hassasiyet varsa v12 öneririm. Çok güzel bir süpürge
tugbayldzblc V12 kullanıyorum 1 senedir çok memnunum iki köpeğim var evde haznesi 15 e göre küçük ama benim için yeterli bir de el tetikte kalmıyor 12 de o yüzden tercih etmiştim