Saliha14 Eşim uyandırmak istememiş gitmiş mama vermiş ama ben o mamayı açalı 1 buçuk ay oldu ve bayadır vermiyorum vermiş bulundu ama bir şey olur mu ya bana sormadan vermiş bende korktum zaten 30-40 cc vermiş
edafmo Saliha14 bir kerelik bişey olmaz ya. Bende bilmiyordum ilkten 4 hafta geçince kullanılmaması gerektiğini bir kere vermistim
Ersoynesli10 Saliha14 Birşey olmaz siz kendi sütünüzü verin hemen ,bende haftasını farketmeden vermiştim birkez
prensesininannesi5838 Ersoynesli10 kızlar bu söylenilen paket açıldıktan sonra değil mi bende hipp bi numara var bi paketi açtım kullandım diğer paketi duruyo ambalajlı
Ersoynesli10 prensesininannesi5838 Evet canım açıldıktan sonra 4 haftaniçnde tüketilmesi gerek normalde
prensesininannesi5838 Ecemsultan ama açılmadı paket birini açtım birini açmadım açtıktan sonra 3 hafta olması lazm
prensesininannesi5838 Ecemsultan içindeki paketlerden kastediyorsun değil mi içindekini biri qcild biri açılmadı icinde iki paket mama oluyo ya ben aptamil kullanıyordum sanırım kızıma alerji yaptı hipten aptamile geçmiştim
Ecemsultan prensesininannesi5838 onu bilmiyorum canım bendeki hip ti salca kutusu gibi paketsiz yani direk kutuda a bizimki
prensesininannesi5838 Ecemsultan Hım anladım ya benin bebiste yuxunde lekeler var aceba biseye alerjisi mi var
Ecemsultan prensesininannesi5838 benimkinde de ilk zamanlar çıkmıştı 1 haftalıkken şimdi geçti doktor çok dokunmayın yüzüne demişti. Öpüyorsanız ondan da oluyor demişti
prensesininannesi5838 Ecemsultan bizimkide çıkalı baya oldu zaten daha geçmedi ama sivilce gibi kızarık bjsey ayni
Ecemsultan prensesininannesi5838 1 hafta fala yüzüne hiç dokunma eğer geçmezse Bi doktora gidebilirsin. İnşallah yoktur alerji