Yasemin789 yasadigini ülkenin dilini hiç bilmiyorsa, ve kendi kullandığı kelimeleri pedagoglari anlamıyorsa evet hırçınlik ve huzursuzluk yaşayabilir. Oryantasyon süreciniz de, cocugunuzun orda bulunurlulugunu etkiliyor. İlk bırakmada ağlamalar normal ama sonrasında oyunlara ve aktivitelere katılması, ve günü güzel tamamlaması önemli olan.
Pedagoglarla yeniden oryantasyon süreci hakkında konuşun bence. Ayrılık korkusu yaşıyor çocuğunuz ve evde siz ona anların. Simdi anaokuluna gidiyoruz, anne işe, okula vs
. gidecek. Seni aksam bu saate alacağım. Ve ayrılırken kaçarak değil de, öpüp, hoscakal diyerek veda edin. Sizin ordan ayrıldığımız bilsin.
Bende yurtdisinda yasiyorum ve benim cocugumda 1 yaşından itibaren anaokuluna gidiyor, ve tasinma durumundan dolayı anaokulu değişti. Suan oryantasyon surecindeyiz ve bu okul 2 hafta verdi. İlk iki gün 1er saat, bu hafta kalanında 2 3 saat ve arada yalnız birakmalar olacak, önümüzdeki hafta da tüm gün kalacak babası ile beraber.