Bebeğim 8 aylık oldu dün.. ama uzun bir süredir gece uykuları bölük bölük bir saat iki saatte bir uyanıyor ve her uyandığında emiyor veeee ben memeyi ağzından çıkarmasam öyle uyuyor diş dönemidir uyku gerilemesidir şudur budur diye sabrettim bir aydır bekliyorum düzeldi düzelecek diye yok hep aynı … ne zaman düzelecek acaba memeye alıştı da ondan mı uyumuyor anlamıyorum artık yardım lütfen var mı şöyle şöyle yap diyeniniz