Zeymenn Kızlar bebeğim ateşlendi cumartesi günü pazar gunude ateşi vardı pazartesi ve bugün ateş falan yoktu Antibiyotikte pzrt. Ve sali vermedjn amaa dünden bugüne bunlar arttı başına gelen var mı ? Gece olduğu için çekemedim ama daha da belirginleşms yüzünde kulağın arkasında falan hep var
Gzdturk Zeymenn geçmiş olsun öncelikle yüksek ateş sonrası 6. Hastalık olabilir. El ve ayaklarda var mı peki. Birde şuan el ayak - ağız hastalığı yaygınmış. 22 aylık oğlum oldu. Geçen hafta birden ateşlendi antibiyotik kullandı 3. Gün dökündü önce karnında sonra ellerinde ve cenesinde basladı sonra ayaklarda oldu. Ama korkulacak bişey değil kremi var sabah aksam sürdük 2 günde söndü
Zeymenn Teşekkür ederim kizlarrr Ayakta yok bacakta aşırı az yüzünde,gogusunde ,sırtında belirgin sadece