Hanımlar bebeklerim iki gündür çok ateşli bi düşüyor bi yükseliyor bugün kan almada hemsire cocuğumun calpolu kustugunu gördü dolveni cocuklar daha seviyo onu al içer dhaa etkili dedi bende doktora sormadan gafletle aldım ve üç kez içirdim. Sonra araştırdım ve büyük hata yapmışım 6 ay altı kullanım önerilmiyormuş. Çok korkuyorum bu durumu yasayan var mı ne yapmalıyım