Bugün soğan rendelerken sağ el baş parmağımı da rendeye sürttüm, tırnak ve eti birbirinden ayrıldı çok hafif böyle bir acı yok bu saat oldu uyuyamıyorum koluma doğru çekiyor acısı. Tırnağımın kenarı şişti dokunamıyorum. Kızlar bilgisi olan var mı ne rahatlatır beni