Merhaba anneler, 12 günlük bebeğim var sürekli memede durmak yanımda olmak istiyor şikayetçi olduğum konu buda değil daha yeni yeni alışıyor dünyaya bu çok normal benim göğüs uçlarım yok diye silikon göğüs ucu kullandım ilk 2 gün sonra çıktı diye kullanmayayım dedim ama bu kez de kanıyor kabuk bağlıyor yine silikon uçsuz veremiyorum o kabuk yumuşar çıkar da ağzına falan gider diye, ne kullandıysam faydasını göremedim kabuk düşüyor geri kabuk bağlamaya başlıyor başına gelen var mı? Öneriniz nedir.