snssnm Sağlık ocağı bugün vegaferon verd ama doktorum kullanma onu dedi bestironu kullan dedi kullananız varmı ?
Mire gunisigimm ayy bende resmen devlet neyi veriyorsa asla almıyorum devletin şimdiye kadar verdiği ücretsiz olan hiçbir şeyin faydasını görmedim içerikleri hiç de masum değil
BartuveArtun Ooozzzgggeee 1 fıs 3 damla zaten yeter 400 lü olanını alın 6 aydan sonra 600 lü kullanın
Btl1313 gulsenn11 benim aldığım eczacı da üretim yerini arayıp sordu benim de bebeğim 3 aylık damla olarak vereceksen 3 damla sprey olarak vereceksen bir fıs ver dedi ama ne zamana kadar bu şekilde bişey demedi onu da doktora sormak lazım