Nnnnwel Karnımın sol üst kısmında şiddetli ağrım var dr lar acilde birşey bulamadı ağrı devam ediyor terliyorum nefesim daralıyor yoğun gaz var başına gelen oldu mu
Balin_annesi Nnnnwel bağırsak gibi duruyo ağrı olan yer. Gaz cikartamiyormusun tuvalete gittinmi. Genelde bende de oluyor ya gaz ya kabızlık yapiyo.
Yigit2161 Nnnnwel benimde öyle oldu 1 ay boyunca acillerden çıkamadım serumlar bile fayda etmedi safra kesemde taş çıktı en sonunda şimdi ameliyat günümü bekliyorum çöl geçmiş olsun ağrısı çok kötü onun bulantı kusma bile yapıyor ileriye doğru