Ozgzcn Sürekli ısırıyor öpücek sanıyorum bir anda ısırıyor istediği olmayınca öfkelenince yada çok sevinince yapıyor bazen sebebi nedir bilen var mı ? Nasıl engel olabilirim ?
berkinannesi_ Ozgzcn hayır yapma dedikçe daha çok yapıyordu anne baba cici cici diye diye çok şükür unuttu 1 ay içinde bide saç yolması vardı şükür unuttu
bunemeselaa berkinannesi_ bizde de her ikisi var 13 aylık saç yolmayı ve ısırmayı çok seviyor 🤦♀️ yapma etme de demiyoruz artık ama alışkanlık mı yaptı anlamıyorum normalde sakin bir bebek
Ozgzcn bunemeselaa benim oğlum çok sinirli ve agresif ondan diye düşünüyorduk ama herkeste var sanırım