Her istediğinde emzirin ben ne saate baktım ne emerken dakika tuttum belki saatlerce memede kalmışlığı vardı hatta uyuduğu uyandığı bile oldu ilk zamanlar inşallah size yardım edecek birileri vardır uyuyun uyanın bebişi emzirin hiç saat dakika vs takılmayın her istediğinde emzirin daha dünyayı anlayamıyor bile kendini en çok emerken güvende hisseder o yüzden de sık sık uzun uzun memede kalmak isteyebilir kalsın 🥰 Bu zamanlar bazen zor geliyor insana ama inanın geçiyor her gün daha güzel, zorluklar hep var zaman geçtikçe zorluklar da değişiyor ama güzellikleri de hep artarak devam ediyor 🤍