Tubiktooo Kızlar bebeğim 5. Aylık normal doğum yaptım 4 kg doğdu bebeğim ve kendim 29 kg aldım göbeğim çok tuhaf oldu bu zamanla düzelir mi sarkma oldu çok yumuşak aşırı azaldı eskisi gibi değşl ama belim çok kalın sırtım falan bunları hepimiz yaşıyor muyuz
shd48 Tubiktooo ben 28 gün önce yaptım korse taktım ilk başlarda o biraz toparladi keşke devam etseydim Ama sıcaklar falan derken takamadim ama yinede öle sarkmam yok bende 25kg almistim
gurturk Tubiktooo 30kg aldım hamilelik dönemimde 6 aylık oldu kızım karnım kaldı sanki ikinciye hamileyim. Korse takmayı denedim sıcak vs olmadı bakalım yeniden denemeyi düşünüyorum korseli
Marasmom- Tubiktooo korsenin bu durumda işe yaramadığını söylüyor doktorlar Ben normal doğum yaptım sarkma oldu biraz, şimdi pilatese gidiyorum toparlamayı deniyorum
sema_aa Tubiktooo ben de normal doğum yaptım doğum oldu eve geldim annem direk korse taktı ama o çok sıkı olanlardan. Zor olsa da baya bi kullandım sarkma gitti hafif armut göbeğim var o da zaten doğumdan önce de vardı mutlaka korse kullanın
esmanur433 Tubiktooo ben 13-14 kg aldım bebeğim 3.200 doğdu karnımda yumuşaklık şişlik vardı hala var 27 gün oldu doğum yapalı rahmimiz aşırı büyüdüğü için zamanla karın kendini toparlar demişti ebe bana ama sizin 5 ay olmuş benim dediğim süreç sanırım 6 haft için geçerli
Bir-prens-annesiii Tubiktooo bende normal doğum yaptım 16 kilo aldım sarkma olmadı yumuşama falan da olmadı
Tubanurrr Tubiktooo bende ilk doğumumda 28 kg aldım normal doğum du 6 aylıkken diyete başladım üç ayda eski kiloma geri döndüm ama göbeğim hala sarkık gibi ve yumuşak duruyor du 1.5-2 yaşına doğru falan di bayağı eski haline geri döndü göbeğim ama spor yapamadım spor yapanların daha erken toparlaniyor diye biliyorum
Tubiktooo Tubanurrr bende spora başlayacağım sanırım baya eski haline döndü ama ben hem 30 kg aldım hemde 4 kg bebeğim doğdu bide 57 kg ile hamile kalmıştım ben vücut baya deforme oldu normal olarak