Bu bırazda bebegınızın emme durumuna göre bağlı Benımde bebegım bır aylık olmak üzere acıkınca uyanıyor kı Buda genelde ⅔ saat aralıklarla oluyor eğer bebegınızın kılo artısı iyiyse ve acıktığı ıcın uyanabılıyorsa bence dokunmayın derım tabi kı bu 3/3.5saati aşmamalı bana göre birde çişli bez sayısını takıp edın dıyorlar sürekli bebegınızın doyup doymadıgınızı anlarmışsınız