Uyku eğitimden bahsetmiyorum bu arada sadece bebeklerinizin uyku saati geldi diyorsanız demek ki bir düzen olusturmussunuzdur nasıl yaptınız nerden baslamam gerekiyor gece ile bir problem yok sadece günduz uyku düzenimiz yok bebeğimi izlemledim hep eğer 6.30 7.00 gibi uyanır ve ihtiyaçlarını karşılar karşılamaz uyutmaya çalışırım ola ki uykuya geçmezse gün boyu gündüz sadece beslenirken kısa bir uyki yapıyor eğer uyutursam da yanımda uyuyabiliyor zaten 10 yada 11 de uyanıyoruz bu kez bir iki saat sonra o gün eğer sansliysam uykuya geçmek istiyor fakat yanından kalkinca geri uyaniyor :(( bu tarz tartışma başlatan kişilere genellikle geçiyor vb yazılıyor güzel anneler elbette ki aranizda bu düzeni oturtmus tecrübeli bir anne vardır diye düşünüyorum uyku ile ilgili kitap da almak istiyorum önerilere açığım gecicek biliyorum ama 🥲 bu devran böyle buyuyene kadar çok zor her işim kalıyor