nur_ada cezarette kullanıyordum yaklaşık 10 ay kullandım emziren anneler için kullanıcak tek doğum kontrol hapı hiçbir zararı olmadı. 3-4 tane doktora danıştım ve muayene de oldum herhangi bir sorun olmadı fakat emziren anneler sadece cezarette kullanabiliyor öyle dediler yasmin ve benzerini emzirmeyi bıraktıktan sonra başlayabilirsin emzirirken çok zararlı demişlerdi