tefe kızlar bebeğim şu iki gündür emerken ıkınıyor ve gazını öyle çıkartıyor kolik bir bebek ve memedeyken resmen kriz geçriyor varmı yaşayan
BerraLinamm Bebeğim 2 aylık sürekli yaşadığım bir durum emerken kaka yapmak daha kolaylarına geliyor sanırım. Kakasını yapmasa da ıkınıyor ve memeyi itiyor. Bende ara ara silikon göğüs ucu ile emziriyorum.