Merhaba hanımlar, bebeğim yakında 3 aylık olacak ve besin alerjisi var. Neye olduğu daha tespit edilemedi. Doktorumuz rota virüsü aşısı öneriyor. Doktorlar %50 ayrılır bu konuda bazıları önerir bazıları önermez diyor. Ama benim kafam çok karışık. Benimle aynı durumda olan var mı? Sizin doktorlarınız neler diyor?