TazeAnneeeeee Sibelguzell06 merhaba bizimde bu şekilde oldu omzunda başladı süt alerjisinden sandık cildiyeye gittim uyuz dediler şok geçirdik kıyafetten bulaşırmış çekime gitmiştik ordan eşyalardan gitmişti ya oradan bulaştı yanda sağlık ocaklarında doktorda çıplak havlulu tartıya koyuyorlar oradan çünkü biz bütün eşyalarını yıkayıp tek tek ütülüyorduk doktorumuz da kıyafetten bulaşacağını söyledi çok zor bir süreç
Sibelguzell06 TazeAnneeeeee Cildiyeden aldım randevu bakalım pazartesi öğreneceğim umarım uyuz değildir çok fena salgın olduğunu söylüyorlar Allah şifa versin bebişinize 🙏🏻
Eminenur1903 Sibelguzell06 Olabilir çünkü ben kremledikçe geçti kalmadı o yara gibi sivilce gibi şeyler
Mercosey Sibelguzell06 deterjandan falan da olabilir. Tahliller temizse alerjik bir şey yok demek ki. Dış etkenlere bakın. Giydiği kıyafet, kullanılan deterjan, şampuan, banyo lifi, yıkama suyu, evde sigara içen biri var mı vs vs vs
TazeAnneeeeee Deryac00 merhaba siz nasıl geçirdiniz ne kadar zamanda geçti ne kullandınız benim bebeğimde oldu çok zor
TazeAnneeeeee Deryac00 Nasıl geçti peki neler kullandınız benim bebeğimde de var bi buçuk aydır tedavi görüyoruz ama geçmek bilmedi
Sibelguzell06 Deryac00 Uyuz belirtilerine baktım netten fakat belirtilerin hic biri yok vücuda ki sivilceler haricinde mesela şuan geçti sivilceler fakat 1-2 gün sonra tekrar oluyor anlayamadim
zeynep91 Sibelguzell06 cok iiyi yapmışsın bak gör düzelecek benm kaynvalıdemde dalin sabun getrmsti cocuk böyle oldu kestm unıbabye basladm duzeldi vucudunun gecmesini hızlandırmak icinde nemlendirin bıoderma atoderm kullanın bıkac gune gecer
TazeAnneeeeee Deryac00 sizin eczane karışımı ne renkti ne kadar kullandınız geçti mi hemen kullanınca Bizim kahverengi renk üç gün kullandık bugün banyo yapardık ama geçmedi sizin nasıl oldu
inannur Deryac00 onu da kullandık doktor hapla krem verdi onu da kullandik oğlumun birçok yerindeki yaralar geçti ama uyuz bitse de kaşıntı hala devam ediyormuş
Deryac00 TazeAnneeeeee TazeAnneeeeee darı renk çok etkiliydi İşk 3 gün sivilceler gitti yanıl kokuyor krem ama çok kötü sonra. 1 ay düzenli kullandım geçti sanırım sadeve koca koca sivilceler kalmış siğil gibi
inannur TazeAnneeeeee kaşıntı mı devam ediyor doktor uyuz geçse de vücudun gösterdiği alerjik reaksiyondan dolayı kasintinin 1 ay kadar daha devam edebileceğini söyledi
Deryac00 inannur bebeğim 2 aylıkken oldı zavallı birşey diyemiyordu içim parçalandı mahvoldum ağladım hep sizin beneğinize nerden bulaştı ben artık her yerde hastane vs aştona battaniyesini koymadan koymuyorum bir yere
Deryac00 inannur halıları komple kaldırın 1 ay halı sermedim bütün eşyalar 90 da yıkadım çok zor çok ama rn önemli şey halı
TazeAnneeeeee Deryac00 Sadece karışım mı kullandınız neler vardı içinde acaba bizimkiyle aynı mı merak ettim Leke kaldı mı peki Ne kadar zamanda geçiyor Sizde olmuş muydunuz