Sibelguzell06 Hanımlar merhaba bebeğim de 1 haftadır cildinde bu tür şeyler çıktı çocuk doktoru bir şey anlayamadı kan tahlilleri temiz çıktı fakat anlayamadım. Hem meme hem mama kullanıyoruz bu arada Bazı sivilceleri kabuklanıyor anlayamadım yardım edin lütfen cildiyeye bir türlü randevu düşmüyor
g_izemm38 Sibelguzell06 acaba mama alerji falanmi yapdiki isilik falan olabilirmi acaba tam anlaşılmıyor pek resimden de
Sontvbukucu Sibelguzell06 @Yigitanesi bakin bu annenin bebeğinde sut alerjisi olabilir mi siz tecrubelisiniz sanirim. Bana sut alerjisi gibi geldi.
g_izemm38 Sibelguzell06 deterjanı falan degistirdinmi canım yada sizinkilerle falan karışık yikadinmi deterjan da alerji yapabilir
TazeAnneeeeee Sibelguzell06 merhaba bizimde bu şekilde oldu omzunda başladı süt alerjisinden sandık cildiyeye gittim uyuz dediler şok geçirdik kıyafetten bulaşırmış çekime gitmiştik ordan eşyalardan gitmişti ya oradan bulaştı yanda sağlık ocaklarında doktorda çıplak havlulu tartıya koyuyorlar oradan çünkü biz bütün eşyalarını yıkayıp tek tek ütülüyorduk doktorumuz da kıyafetten bulaşacağını söyledi çok zor bir süreç
Sibelguzell06 g_izemm38 Mamayı Bebelac gold kullanıyoruz 1 aydır ama bu son 2. Haftadır var bunlar, isiliklen şüphelendim ilk baş annem ile kavga bile ettim çok kalın giyindiriyor bebeği odam zaten havasız bir oda kapıyı pencereyi de kaaptiyor odada nem olmuyor burnu tıkandı korkudan karışmıyor artık fakat isilik gibi değil sanırım bir kaç gundur ince giyindiriyorum
g_izemm38 Sibelguzell06 anladım canım büyük ihtimal mama olabilir yada dediğin gibi kalın giyimiyorsa sicakdan da olur ama genede bı cildiyeye götürün derim nolur nolmaz ama korkulcak bişey yok gibi görünüyor kafan rahatlar git bı sen doktora
Sibelguzell06 BozMoms Acile zaten kaç kere gittim kan tahlilerine baktılar temiz dediler fakat cildin de bir sorun olduğu belli cildiye görmesi daha iyi olur dediler fakat cildiyeye randevu düşmüyor ateşi yok 36-37 hep
Mercosey Sibelguzell06 deterjandan falan da olabilir. Tahliller temizse alerjik bir şey yok demek ki. Dış etkenlere bakın. Giydiği kıyafet, kullanılan deterjan, şampuan, banyo lifi, yıkama suyu, evde sigara içen biri var mı vs vs vs
Sibelguzell06 Sontvbukucu cok güzel diyorsun güzelim de gitmediğim doktor hastane kalmadı çevrem de hepsi cildiye de cildiye diyor cildiyeye bi türlü randevu vermiyorlar
Sontvbukucu Sibelguzell06 cocuk doktoru zaten bunu bilir yani sut alerjisi olma ihtimalini goz onunde bulundurarak size diyet onermeleri lazim. @TazeAnneeeeee @Yigitanesi bu annelerin de bebeklerinde sut alerjisi cikmis bi danisin isterseniz.
Eminenur1903 Sibelguzell06 Benim bebeğimdede oldu aynısı bi krem yazdı doktor geçti hemen kuruluktan oluyormuş
Sibelguzell06 Sontvbukucu Çocuk doktoruna daha dün gittim burun tıkanıklığı ve cilt için burun tıkanıklığı için ciğerlerini dinledi sorun yok iyileşmek üzere burnu odamın durumunu anlattığım zaman odamdan kaynaklandığını söyledi cildine baktığı zaman bunlar bebeklerde görülen bebek aknesi dedi kabuklu olanları anlayamadı geçen başka hastanede tahliler yaptık onlara baktı gayet temiz dedi baska hastanenin çocuk doktorundan randevu aldım dün akşam bugün çoğaldı bu şeyler anlayamadım..
Sibelguzell06 Eminenur1903 Evet bebek yağı kullanmıyorum sadece her gün duş aldırdığım için duştan sonra vazelinliyorum o kadar acaba ondan mı kaynaklı 🥺
Sontvbukucu Sibelguzell06 yani ya bebeginizde sut alerjisi var ya da yuksek atopik dermatit var evet cildiyeye gitmeniz iyi olur ama siz cocuk doktoruna sut alerjisini sorun ihtimal var cunku ona göre sut ürünleri diyeti yapip bi deneyin gozlemleyin azaliyorsa sut alerjisi cikacaktir zaten. Kakasinda kan vs oluyor diye biliyorum. Eger yoksa da artik özelden cildiyeye randevu alin devlette doktor yok cildiye bulmaniz cok zor.
Elmsnghn Sibelguzell06 ah canım benim yaaa. Aklıma kiyafette deterjan kalıntısı geldi vallahi yuzunde vs var mi? Birde yavrunuza vazelin, bebek yağı, bebek pudrası sudocrem bunlari kullanmayin. Bunlar gozenek tıkayıp cildin hava almasini engelliyor. Bebe yagi dalin vs onları kastediyorum.
Eminenur1903 Sibelguzell06 Olabilir çünkü ben kremledikçe geçti kalmadı o yara gibi sivilce gibi şeyler
Sibelguzell06 g_izemm38 Yok asla kendi kıyafetlerim ile yıkamadım fakat doğduğundan itibaren roxy markasını kullanıyordum markette bulamadım Dalin aldım son 2 gündür onu kullanıyorum fakat bu şeyler bu detarjandan önce de vardı mama yapabilir mi onu bilmiyorum kesinlikle gideceğim doktora fakat beynim patlayacak artık düşünmekten
Sibelguzell06 Sontvbukucu Özelin randevu gerekmediğini bilmiyordum öyleyse yarın özele götüreyim hemen ben bi kakasında bir problem görmedim hiç şuana kadar günde 1 kere yapıyor onuda hardal Rengin de iyice arastiriyorum kaka ve ciş konusunu çünkü 🙏🏻 çok teşekkür ederim yardımın için yarın Özel de deneyeceğim bir de şansımı
g_izemm38 Sibelguzell06 deterjan değildir ozaman canım en iyisi doktora git burdakileri okuyup iyce kafan karışır senin şimdi