nur_ada merhaba kızlar , bebeğime artık tadım yaptırmaya basladım. Kendim yoğurt mayaladım 3 gün kuralına uyarak sebzeleri denemeye basladım. İrmik pirinç unu vs onlarada baslıcam ama ne kadar kaç öğün yapayım baslamıs anneler yardım ediiin
gurturk nur_ada benim de başlayalı 1 hafta oldu 3 gün kuralıyla gidiyorum. İlk üç gün tek öğün dördüncü gün itibariyle 2 öğün vermeye başladım
1misafir nur_ada mevsimine uygun sebzelerden başlayın 3 gün kural ile tek tek deneyin denediklerinizi karıştırarak çorba yapıp verebilirsiniz. Daha sonra yemek yapıp verebilirsin. Korkma ben de korkuyordum çoğaldıkça ne yapacağım korkusu geçiyor zaman hızlı akıyor ☺️
Mediha123- nur_ada Merhaba 9 aya kadar günde toplam bir çay bardağı ek gıda vermelisiniz. 9 aydan sonra 2 çay bardağı. Şuan maksat sadece damağının tatlara alışması. Doyumluk değil yani. Hala %80 anne sütü ile doyuyor. Fazla verirseniz sizi emmeyi azaltabilir ama hala anne sütünden alacağı vitaminler bebeğiniz için çok önemli. Bir de pirinç unu çok da iyi bişey değil kan şekerini hızlı yükseltiyor. Onun dışında tüm sebzelere alıştırdıktan sonra meyvelere geçin tatlıya alışırsa yemek yemeyebilir
nur_ada gurturk benimki cok fena aksam sebzeyle yoğurt veriyorum ama gündüzde birazcık veriyorum dayanamdım 😅
bebegimmm2405 Mediha123- bugün bebeğimin doktor kontrolü vardı oğlum 5 aylık oldu doktor tam tersine yoğurt ve püre miktarını çoğalt zamanla mamayı azalt dedi ben 4.ayında ek gıdaya başladım sadece yoğurtla şimdi meyve püreleride veriyorum hiçbir sorun yaşamıyoruz türkiyedeki doktorları bilmem fransada yaşıyorum şimdiye kadar doktorun tüm dediklerini yapıyorum ve asla sıkıntı yaşamıyorum tabi dip notta geçeyim bebeğim doğdu doğalı asla mememi almadı sadece 15 gün sütümü içti oda sağım yaparak içirttim
1misafir nur_ada soğanı zeytinyagda kavur buğday unu koy az kabak at biraz da kemik suyu köy blend et ver. İnsg birannenindeneyimleri ekgida anneleri var onları takip et tarifler var uygun aya göre yap ben öyle ogrendim
gurturk nur_ada ben öğlen sebze veriyorum akşam yoğurt şimdi öğlen başka sebze akşam daha önce verdiğim sebze felan diye ilerliyorum normalde 1 veya 2 öğün verebilirsin ama benim kızım bize yemek yediremediği için günde 2öğün veriyorum😀
nur_ada @“Mediha123-”#p27777238beni emmiyor zaten mama içiyor cok teşekkürler en azından miktarı öğrendim
Mediha123- bebegimmm2405 sizinki mama aldığı için doktor öyle demiş olabilir. Bir de bebeğiniz daha çok küçük sorun yaşamıyoruz demek için çok erken. Şimdi ne verseniz yiyorlar her şey onlara çok yeni ve değişik geliyor ilerde seçmeler başlıyor
1misafir nur_ada niye olmasın ya ben soğan sarımsak hep verdim. Soğanı haşla catalla ez az tattir 3 kuralına göre. Sonra devamlı yemeklerde kullan ben kullandım. Zaten hasliyoz blend ediyoz ya anlamıyorlar çorbaya lezzet katıyor