Mikail Zaten alerjik bir insandım ama belirtilerini çok yaşamazdım. Bir süre ilaç kullanmıştım baya hafiflemişti. Doğumdan sonra tüm alerjilerim öyle bir kendini göstermeye başladı ki. Mevsim geçişi, toz, mağaza gezemez oldum kıyafetteki tozlar yüzünden. Benim burun tıkanması yok. Felaket şekilde göz sulanması, öksürme, hapşırma. Asla geçmeyecek gibi.