guneso ben diş döneminde ihtiyaç olabilir diye önden almıştım, gazlı bir bebek diyemem ama diş sancıları döneminde gaz vs de olabilir diye önceden stokladım. Ama ne zaman versem bebiş bir süre sonra uykuya daldı. Bu iyi mi kötü mi bilemem ama bebeğime onu uyuyan vir şey veriyorum hissiyatı ile vermeyi kestim ben. Ama kullanıcı yorumları çok iyi idi.. gündüz damlasında yaşamadı uyku sorunu..