Bebeğim 7 ekimde 6.950 gramdı 1 ayda 1200 kg almış ve 20 gün içinde hiç kilo almamış sadece anne sütü alıyor
İdrar yolu enfeksiyonu ve bogazında kızarıklık var sanki meme reddi de yaşıyoruz sütüm de azaldı gibi düşüncelere girdim kafayı yicem kilo alamama bu yüzden mi oldu acaba enfeksiyondan kaynaklı mı