Sonsuz18 Kızlar 9 ay adet görmedim sonrada ertele ertele 16 aylık kızım takmam lazım nasıl cesaret edicem çatıya çıkma fobim var,🥶😭
Ballibademin_21 Sonsuz18 benimde çatı kontrolüne aşırı korkum var bacaklarım istemsiz titriyor bi kaç gün önce iyi bir doktor buldum saolsun paniğimi yatıştırarak kontrol etti antibiyotik kullanıyorum bidahaki adetimde daha cesaretli gidip taktırırım eminim doktor çok önemli o yüzden ben özelde taktırabilirim anca 😬
BenMathilda Sonsuz18 Basit bir matematik ile işin içinden çıkabilirsiniz Hamile kalırsanız o koltuğa 10dan fazla kez çıkacaksınız. + sezaryense ameliyat masası, normalsesini söylemiyorum Spiral takarsanız 5 dakika sabredeceksiniz ve ta da!
Alya-Sena Sonsuz18 spiral 5 dk lik bi islem ya anlamazsn bile nasil takildigini . Ben 3 .kez taktirdim catali hic sevmiyorm ama iste mecbur olunca dayaniyorsun
Sekeranne4 Ben 40 ım doldugunda kendım gıtmıstım taktırmaya ikinciye falan hamıle kalırım korkusu vardı o zamanlar lohusa lık sımdı 2 sene oldu duruyor hala bısey olmuyo İlk gun bıraz adet agrısı gibi c ekıyo sun baska bsy yok
Sonsuz18 BenMathilda evt haklısınız Sezeryan doğum yaptım İki tane çocuğum var ikinci doğumumda çok yıprandığım için takmak istiyorum aşırı derece karnımı bastırdılar mecbur katlanmam lazım gideceğim
Umut35 2 ay oldu takalı takılmasında sorun olmadı ama sonrası sürekli leke görme adet kanamam yoğunlaştı ve 2 aydır enfeksiyon mu kaptım bilmiyorum sürekli bir kaşıntı yanma var yarın kontrole gideceğim
aserra 1 hafta oldu takalı çataldan bende senin gibi çok korkardım ama 2. çocuk fobim daha fazla var 😂 bunları düşünerek ani bir kararla taktırdım devlette taktırdım bakır spiral kendim aldım 150-170 tl civarı bir fiyatı var değişiyor 15 dakikalık bir işlem. Benim gittiğim de enfeksiyonum vardı o yüzden ağrılarımı biraz uzun yaşadım. Lekelenmem de aşırı olmadı çok şükür ama ağır kaldırmama vs dikkat etmek gerekiyor
Umaysukusunannesi Sonsuz18 benimde vardı ama mecbur dayancab acısına ama sana tavsiyem regl oldupunda git daha az acıyormuş rahim aşağıda olduğu için ven daha regl olmadığım zaman taktırdım rahmimi aşağı çekmeleri zaten acıttı
Bir-prens-annesiii Sonsuz18 ben devlette taktırdım bakırlı olanından eczaneden 50 tl ye aldım ücretsiz bir şekilde taktırdım normal doğum yapmış biri olaraktan hala çatıya çıkarken tedirgin oluyorum ama öyle abartı bir acısı yok normal zaten 5 dk sürdü benim max 10 dk sürer hızlı bir işlem