Srpapatya Kızım 12 aylık iki gündür balgamlı öksürügü ve burun akıntısı var geceleri öksürükten yatamiyo ne yapmalıyım evde yapacağım birşey varmı yarın doktora götüreceğim ama bu şekilde uyuyamamasi kötü olması beni çok üzüyo
ezgiiturkk Srpapatya kızımda hastalık sonrası balgam ve hırıltı kalmıştı aktardan istediğimde propolisli c vitaminli zencefilli pekmez verdi canım. 3 günde tamamen geçirdi tavsiye ederim . Ama doktora hiç götürmeydiysen hastalığına çözüm bulup aldığım bu tarz bi takviyeyle daha kısa sürede düzeltebilirsin geçmiş olsun
Elmsnghn Srpapatya burnunu muhakkak açın serum fizyolojik ile. Birde iki gun evvel benim oğlum da burun tıkanıklığından uyuyamadi birde öksürük geliyo gibiydi direk zor bela bı kaşık pekmez icirdm yataginin basina da soğana karanfil batirdim gerçekten iki gunde toparlıyor