Yenidoğan döneninde gece de sık sık emzirdim, ben geceleri mama hiç vermedim. Ama mama da verilse yenidoğanda uyandırıp mama vermek gerekebilir. Bana doktorum “az daha bekle, kızın üç aya gelsin hem seni geceleri uyutucam” demişti hakikaten gece uykuları uzamıştı, dördüncü ayında mesela kendisi uyanmadıkça uyandırmadım emsşn diye.