Bebeğimin sarılığı 21.5 cıktı yatırdık 24 saat daha sonrasında 12 düştü 2 gün sonra kontrol çağırdı tekrar bilrubin sarılık testi yaptırdık 15 olmuştu bugün doktor ile görüştüm bol emzir mama takviyesi ile devam et dedi yapıyorum perşembe günü kontrol getir dedi napmalıyım perşembeyi bekliyim mi benimle aynı durumu yaşayan varmı aynı şekilde böyle kaç günde tam bitiyor acaba sarılık ??