Raul2023 fısfıslı şişeye kantaron ya da zeytinyağı koyun. Popişinin iki kenarından hafifçe açıp fıslatın yumuşatır. Ayrıca pişik kremi kullanmanıza gerek kalmaz. Ben oğluma hep kantaron yağı kullandım. 17 aylık olana kadar hiç pişik olmadı. Bir kere bile 🍀 ve 2-3 çişli bezde bir fıslattıpım için hiç kabız da olmadı. Ama tabi abartmadan fıslattın herhangi bi zararı yok bilinen