yaybebegi Mart ayındaki yökdil sınavına girmek istiyorum temelim çok az bebeklede nasıl olur bilmiyorum ama akşamları 3 saat ayırabilirim diye düşünüyorum. Tecrübesi önerisi olan arkadaşlar varmı ?
tekbasimabakiyorum yaybebegi selamlar, İngilizce öğretmeniyim. Akın dil grubunun setleri ve dersleri iyidir. Onlara bakabilirsiniz. Bol şans 🥰