Merhaba arkadaşlar benim 2,5 aylık bebeğim var. Oğlum gerçek bir kolik. Saatler süren ağlama krizlerimiz oluyor. Büyük tuvalete günde 1 ya da 2 kere en fazla çıkmaya başladı. Ağır krizlerde yarım fitil veriyorum. Gerçekten çok Yıprandık artık 59 cm boyu 5.200gr ağırlığı var oğlumun. 120 ml emmek istiyor. Memede zaten sınırı 15-20 dk ama anneme bıraktığımda, bir işim olduğunda 90ml veriyordum ama ciddi ağlıyordu ve doymuyordu. 120de susuyor ama bana fazla geliyor. Koliki de tetikler mi diye korkuyorum. Lütfen yardımcı olun 😔