Çok normal benim oğlumda 12 aylık oldu 2 gün önce.
destekli yürüyor, sıralıyor ama desteksiz yürümüyor. Tembel biraz bizimkisi. Sık sık egzersiz yapın sevmese bile müzik açın, onunla oynayarak adım attırmaya çalışın. En önemlisi zorlamayın çocuklar sandığınızdan daha akıllı. Anlıyorlar hemen. Herşeyin bir zamanı var. Bence bebeğinizle yaşadıgınız her anın tadını çıkarın. Bu günleri geri gelmeyecek çünkü 🥰